روز عالی

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گردنبند فروهر یک گردنبند زیبا و اصیل ویژه ی جوانان ایرانی. گردنبند فروهر با طراحی منحصر به فرد علاوه بر زیبایی و درخشندگی استیل درجه 1، نماد تمدن اصیل ایرانی نیز می باشد ...


گردنبند فروهر

Stainless Steel و 100% ضد زنگ

یک گردنبند زیبا و اصیل ویژه ی جوانان ایرانی

گردنبند فروهر با طراحی منحصر به فرد علاوه بر زیبایی و درخشندگی

استیل درجه 1، نماد تمدن اصیل ایرانی نیز می باشد.


این گردنبند همراه با یک بند اصل و ضد حساسیت با بسته بندی شکیل

برای شما ارسال میشود.



قیمت : 8900 تومان

فَروهَر یا در فارسی باستان فَرورتی و در پهلوی فَروَهر و در فارسی فروهر یکی از نیروهای باطنی است که به عقیدهٔ مزدیستان پیش از پدید آمدن موجودات، وجود داشته و پس از مرگ و نابودی آنها، به عالم بالا رفته و پایدار می‌ماند. این نیروی معنوی را که میتوان جوهر حیات نامید، فنا و زوالی نیست.


قیمت : 8900 تومان

نماد فروهر :
نیاکان ما از چند هزار سال پیش دریافته بودند که هر انسان زنده از تن، جان، روان، وجدان و فروهر (Fravahr) سرشته شده که پویندگی و بالندگی انسان از کوشش و جوشش آنهاست.
فروهر از دو واژهی "فره" به معنی جلو، پیش و "وهر" یا ورتی به معنی برنده و کشنده درست شده است و شاید بتوان گفت از نظر زندگی، فروهر بزرگترین و باارزشترین جزء وجود انسان است ، چون پرتوی از هستی بیپایان اهورامزداست که انسان را بهسوی رسایی رهنما میشود و وظیفهی پیشبری و فرابری، برای انسان به برترین پایهی هستی را داراست. و پس از مرگ با همان پاکی و درستی به اصل خود (اهورامزدا) میپیوندد.
امروزه نگارهی زیر بین زرتشتیان نمایانگر شکل فروهر است و بهعنوان نشانوارهی دین زرتشتی بهکار میرود. این نگاره، گذشتهی چندین هزارساله داشته و شبیه آن در جاهای دیگر و نزد قومهای دیگری دیده شده است ولی شکل کنونی آن در کتیبههای هخامنشی بالای سر پادشاهان دیده میشود.


قیمت : 8900 تومان

نگاره فروهر, از چند قسمت تشکیل شده, که هر قسمت فلسفه خاص خود را دارد:
1_ صورت فروهر به انسان شباهت دارد و این خود نشان دهنده رابطه ی بین فروهر و انسان می باشد
2_ دو بال در دو طرف فروهر وجود دارد که هر کدام از این بالها سه ردیف پر دارند. این سه ردیف پر نشان دهنده : اندیشه نیک ، گفتار نیک و کردار نیک هستند. یعنی با تجهیز شدن به این سه می توان مانند بالهای یک پرنده به سوی خوبی ، پیشرفت و آینده یی بهتر پرواز کرد
3_ در قسمت پایین فروهر ، دم پرگونه یی وجود دارد که خود سه ردیف پر دارد. این سه ردیف پر نشان دهنده اندیشه بد, گفتار بد و کردار بد هستند که سبب سقوط انسانند و به همین علت هم در قسمت پایین فروهر قرار گرفته اند.
4_ دو طناب که در انتها ، فر خورده اند و در دو طرف فروهر قرار دارند سپنته مینو (جلو) و انگره مینو( پشت) را نشان می دهد. که این دو خود نشان می دهند که انسان بایدخوبی را در پیش بگیرد و به جلو برود و به بدیها پشت کند
5_ دایره یی که در وسط تنه فروهر هست نشان از این دارد که روان انسان جاوید است نه آغازی داشته و نه پایانی دارد.
6_ یک دست فروهر بالا را نشان می دهد و این نشان از این دارد که در این جهان تنها یک راه است و آن راستی ست که باید آن را در پیش گرفت.
7_ دست دیگر, حلقه یی را نگه داشته است که این حلقه ی " پیمان " است که نشانی ست از صداقت و وفاداری که اساس فلسفه زرتشت می باشد.

 طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده

مدل بسیار پرطرفدار پسران و دختران جوان

تقدیم به آقایان و خانم های مشکل پسند

جذابیت و زیبایی

هدیه ما به شماست ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 8900 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی نام سری جدید کارتون فوتبالیست ها می باشد که از تلویزیون ایران پخش نشده است. این سری از این کارتون پرطرفدار و جذاب شامل 52 قسمت می باشد ...


کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی نام سری جدید کارتون فوتبالیست ها می باشد که از تلویزیون ایران پخش نشده است. این سری از این کارتون پرطرفدار و جذاب شامل 52 قسمت می باشد که با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی در 6 DVD عرضه شده است.



(قابل پخش در دستگاه های خانگی و کامپیوتر ، با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی)


قیمت: 8000 تومان تعداد: 6 DVD

سری جدید این کارتون محبوب از جایی شروع می شود که تیم ملی ژاپن با تیم هلند مسابقه دارد و داستان درباره 3 شخصیت اصلی قوی و حرفه ای و مشکلات آن ها و راه یابی عالی و تحسین بر انگیز آن ها برای تبدیل شدن به فوتبالیست های حرفه ای در اروپا می باشد. این سه بازیکن هم کسانی نیستند جز: بازیکن باهوش فوتبال سوباسا اوزارا ، بهترین دروازه بان گنزو واکی بایاشی و نوک حمله پر افتخار و قوی کوجیرو هیوگا.


 قیمت: 8000 تومان تعداد: 6 DVD

کارتون فوتبالیست ها علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش در آمد و علاقمندان بیشماری به دست آورد.این مجموعه بر پایه زندگی نوجوان فوتبالیستی از کشور ژاپن به نام سوباسا اوزارا ساخته شده است .سری سوم این مجموعه علاوه بر مختصری بر دو سری گذشته داستان رسیدن تیم سوباسا به جام جهانی است ، آری رویای سوباسا و دوستانش...



سوباسا شدیدا عاشق فوتبال است او حتی در خواب هم می بیند که با تیم ملی ژاپن در جام جهانی پیروزیهای زیادی کسب می کند. او توپ فوتبال را دوست خود می داند ...
حقیقتا زمانی که او خیلی جوان بود هر کسی که بازی او را می دید از سرعت ، استقامت ،قدرت دریبل و قدرت ضرباتش متحیر می شد. سوباسا با مادرش در ژاپن زندگی می کند و پدر او یک کاپیتان کشتی است که اغلب در مسافرت به سر می برد.


 قیمت: 8000 تومان تعداد: 6 DVD

سوباسا یک سوپراستار در میان همتایان خود می باشد ، وی در حال برنامه ریزی برای بازی در اروپاست ،در این بین او به یاد خاطرات خود می افتد ، به یاد دوستانش و به یاد اینکه چقدر در گذشته تاثیرگذار بوده ، او به یاد دروازه بان واکی بایاشی ، نبوغ Hyuga ، اخلاق خوش تارو میساکی ، و مربی خود روبرتو می افتد. او از اینکه آنها را ملاقات کرده بسیار خرسند است و از بازی در کنار آنها لذت می برد؛ او خیلی چیزها از دوستان خود آموخته است.

با صدای سوت بازی شروع می شود ، سوباسا به سرعت به دنبال توپ...!



مشخصات کارتون:
نام: کاپیتان سوباسا در راه جام جهانی (فوتبالیست ها 3)
تعداد دی وی دی: مجموعه کامل در 6 عدد DVD
تعداد قسمت ها: 52 قسمت
زیرنویس: زیرنویس فارسی
فرمت تصویر: نسخه خانگی (VOB) - قابل پخش در کلیه دستگاههای خانگی و کامپیوتر
کیفیت تصویر : بسیار عالی




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

موزیک پلیر فوق العاده زیبا و قدرتمند پرندگان خشمگین! طراحی فوق العاده شیک و خیره کننده با قابلیت های منحصر به فرد، فوق العاده سبک و کم حجم. دارای یک سال گارانتی تعویض ...


ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین

Angry Birds MP3 Player

جدید ترین و منحصر بفردترین MP3 Player موجود در جهان

پخش موسیقی دلخواه شما با طعم پرندگان خشمگین!
 
یک موزیک پلیر بی نظیر در رنگ های مختلف

طراحی فوق العاده شیک و خیره کننده با قابلیت های منحصر به فرد

فوق العاده سبک و کم حجم

برای اولین بار در ایران

همراه با یک سال گارانتی تعویض


قیمت : 28800 تومان

در سال گذشته ی میلادی برای دستگاه هایی نظیر آیپاد , گوشی های آندروییدی و پی اس پی یک بازی منتشر شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین بازی های قرن تبدیل شد. شدت استقبال از این بازی به قدری بالا بود که شرکت سازنده تصمیم به ساخت نسخه ی کامپیوتری این بازی گرفت. نام این بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین) می باشد و بدون شک اگر تا به حال این بازی را ندیده باشید با نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص این بازی معتاد کننده خواهید شد.
چه شما اجرای بازی بر روی گوشی تلفن تان را دوست داشته باشید چه نداشته باشید، ممکن است افرادی را ببینید که به قدری مشغول بازی های خاصی می شوند که دیگر اصلا به اطراف خود توجهی نمی کنند. کدام بازی است که اینقدر مشغول کننده می تواند باشد؟ بازی ” پرندگان خشمگین” اینگونه است.
و حالا پس از بازی موفق و محبوب پرندگان خشمگین فروشگاه میهن استور موزیک پلیر فوق العاده زیبا و قدرتمند آن را آماده عرضه کرده است که دارای جنس درجه 1 و کیفیت بی نظیر می باشد. این موزیک پلیر دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.

ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین

با کیفیت فوق العاده استثنایی و بی نظیر

سیستم پخش فوق العاده  پر قدرت

ارائه شده در رنگهای قرمز, آبی, زرد, یاسی و سبز

بسیار سبک و کم حجم

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...


قیمت : 28800 تومان

فابلیت های دستگاه :
 - پخش موزیک MP3/WMA/WAV با کیفیت صدای فوق العاده عالی
 - طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
 - مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
 - قابلیت Auto Detect بدون نیاز به نصب نرم افزار در کامپیوتر
 - دارای بسته بندی اصل
 - دارای گارانتی تعوبض یکساله

مشخصات فنی:
 - حافظه: قابلیت اتصال رم Micro SD تا حافظه 16 گیگ (حافظه داخلی ندارد)
 - فرمت آهنگ های قابل پخش: WAV, AAC, AIFF, Audible, MP3
 - پورت: USB
 - باطری: لیتیوم قابل شارژ (6 ساعت موسیقی با هر بار شارژ)
 - مدت شارژ باتری: 3 ساعت برای شارژ کامل و 2 ساعت برای 80 درصد شارژ
 - شارژر: امکان شارژ از طریق USB
 - وزن: 40 گرم



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 28800 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

پکیج کامل طراحی ناخن شامل 12 بسته مورد نیاز طراحی ناخن به همراه 2 عدد چسب مخصوص ناخن و همچنین یک DVD آموزشی شامل 30 ساعت آموزش تصویری طراحی روی ناخن می باشد...


پکیج کامل طراحی ناخن

شامل پــک لوازم طراحی ناخن

به همراه یک دی وی دی شامل 30 ساعت آموزش تصـویری جدید

برترین محصول آرایشی سال 2012

برای خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

جدیدترین در دنیای مد و فشن

شگفت زده خواهید شد...

ناخنهای زیبا = دستان زیبا

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید

این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

این آخرین چیزی است که برای زیبایی نیاز دارید.

70 درصد زیبایی به نکات ظریفی بستگی دارد

که شاید همیشه دیده نمی شوند

پکیج کامل طراحی روی ناخن همراه با ۳۰ ساعت

آموزش تصویری و ۵۰۰ مدل مختلف طراحی ...


قیمت : 9900 تومان



با این آموزش ها زیبایی خود را دو چندان کنید

دیگر نیازی نیست برای زیبایی ناخن های خود هزینه زیادی نمایید ...

آموزش های فوق العاده و مرحله به مرحله برای طراحی روی ناخن

پکیج کامل طراحی ناخن شامل 12 بسته مورد نیاز طراحی ناخن به همراه دو عدد چسب مخصوص ناخن و همچنین یک DVD آموزشی شامل 30 ساعت آموزش تصویری برای 500 مدل مختلف طراحی روی ناخن می باشد. اگر به دنبال زیبایی ناخن و دست های خود هستید این محصول بی نظیر را که برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور با قیمت استثنایی عرضه می شود را از دست ندهید...


قیمت : 9900 تومان



این مجموعه استثنایی شامل 12 بسته مواد طراحی و

2 عدد چسب ناخن و همچنین یک DVD آموزشی می باشد.

آیا می دانید زیبایی دست ها به

چه میزان در جذابیت شما تاثیر دارد

باطراحی روی ناخن حتی با دست های

زیبایتان هم دلربایی کنید!!!

انگشتانتان را زیبا تر از همیشه کنید ...


قیمت : 9900 تومان



دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای کشیدن

طراحی بر روی ناخن های خود ندارید

در کمترین زمان بهترین طرح ها

را بر روی ناخن های خود بزنید

برای طراحی بر روی ناخن های خود

دیگر نیازی به آرایشگاه ندارید


قیمت : 9900 تومان



هیچ گونه مهارت و تخصصی برای

زیبا کردن ناخن هایتان لازم ندارید

حتی می توانید طرح ها را بر روی

ناخن های مصنوعی هم بزنید

همه محو دست های زیبای شما خواهند شد

زیبایی خود را در مجالس چند برابر کنید

برای دختر خانم ها و خانم های خوش سلیقه

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 9900 تومان



  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

کبریت دائمی

کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند. این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای یک سطح صیقلی می باشد که کاملا به جای آینه میتوان از آن استفاده کرد ...


کبریت دائمی

پدیده بی نظیر سال 2012

نسل جدید کبریت ها

به روز پیش روید ...


کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند

این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای

یک سطح صیقلی می باشد که کاملا به جای آینه میتوان از آن استفاده کرد

با این کبریت شما دیگر نیازی به حمل کبریت های

یکبار مصرف قدیمی نخواهید داشت...


کبریتی که تمام نخواهد شد!



قیمت : 8500 تومان

در بسیاری از مواقع آتش نقش خیلی حیاتی در زندگی انسانها داشته است از قبیل گرم کردن و پخت و پز و ضد عفونی کردن و حفاظت و مراقبت در مقابل حیوانات درنده و وحشی و درست کردن بسیاری از وسایل فلزی و هزاران فایده دیگر و امروزه با استفاده ازکبریت این آتش را ایجاد می کنند ولی در مواقعی که شما در طبیعت باشید و باران ببارد یا به دلایلی دیگراین کبریت خیس شود از داشتن آتش محروم خواهید شد.
اما با استفاده از کبریت دائمی با تمامی این مشکلات خداحافظی خواهید کرد و برای همیشه به صورت دائمی کبریتی همیشه روشن نزد خود خواهید داشت!

توجه:
- مدلی که هم اکنون در فروشگاه موجود می باشد دارای چراغ قوه و آینه نمی باشد و فقط خود کبریت است.


قیمت : 8500 تومان

حتما برای شما هم پیش آمده که خیلی بی موقع

کبریتتان تمام شده است و یا خیس شده است ...


و اگر هم از فندک استفاده کرده باشید از

تمام شدن بیموقع گاز داخل آن هم مطلع هستید.


ولی با کبریتی که به شما معرفی خواهیم کرد

با این مشکلات خداحافظی کنید.


اگر می خواهید یک کالای به دردبخور

در طبیعت و مواقع ضروری داشته باشید

این کالای جالب بسیار مناسب خواهد بود ...



قیمت : 8500 تومان

ماده مشتعل کننده این کبریت گاز زیپو (البته به صورت مایع) می باشد که در همه سوپر مارکت ها و حتی روزنامه فروشی ها نیز این مایع در یک ظرف فلزی موجود می باشد که شما با تهیه یک ظرف از آن علاوه بر تامین این کبریت (چند قطره برای 1 یا 2 ماه کافیست) در مصارف دیگر خود مثل روشن کردن آتش در طبیعت نیز از آن می توانید تا مدتها طولانی استفاده کنید.

توجه:
- مدلی که هم اکنون در فروشگاه موجود می باشد دارای چراغ قوه و آینه نمی باشد و فقط خود کبریت است.

نحوه استفاده:
- کبریت را با گاز مایع زیپو (بنزین زیپو) پر کنید و سپس از آن استفاده کنید.




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 8500 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

هدفون بیتس (Solo HD)

مهندسی پیشرفته هدفون بیتس، صدایی با تفکیک پذیری بسیار بالا را تولید می کند که تا کنون سایر هدفون ها برای پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهیز نشده اند ...


هدفون حرفه ای بیتس Beats

مدل پرطرفدار Solo HD


آیا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستید ؟

آیا کیفیت را در کنار طراحی زیبا می خواهید؟!

آیا به دنبال تجربه صدایی پرقدرت هستید؟!


ما هدفون برگزیده افراد مشهور را پیشنهاد می کنیم...

اندازه ای کوچک، صدایی پرقدرت

طراحی شده برای انتقال صدایی با کیفیت شگفت آور

با عملکردی فوق العاده برای iPhone، iPod ، iPad و سایر دستگ
اه های شما

کیفیت فوق العاده هدفون بیتس beats by dr. dre شما را شگفت زده خواهد کرد

هدفون beats by dr. dre با بسته بندی اورجینال


تجربه جدید برای گوش دادن به موزیک

وسیله ای فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان عاشق موزیک ...



قیمت : 25000 تومان

با پخش صدای فوق العاده با کیفیت

پرفروش ترین هدفون جـــــهان

یک هدفون مارک دار و ویژه

پیشنهادی برای بهتر شدن


این یک هدفون معمولی نیست !!!

اگر به دنبال بهتربن ها هستید ...

این یکی از آن هاست !!!




قیمت :
25000 تومان

مهندسی پیشرفته هدفون بیتس، صدایی با تفکیک پذیری بسیار بالا را تولید می کند که تا کنون سایر هدفون ها برای پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهیز نشده اند. این هدفون قابل اتصال به تمامی دستگاه های Mp3 Player - Mp4 Player - Iphone - Ipod - Ipad - موبایل و ... می باشد.
Solo HD هدفونی مناسب و با کیفیت برای مسافرت,دانشگاه , ورزش و ... می باشد که به وسیله آن می توانید موزیک و یا سایر فایل های صوتی خود را با نهایت کیفیت گوش کنید و لذت واقعی آن را در کنار زیبایی وصف ناپذیر دستگاه تجربه کنید.



قیمت : 25000 تومان

اندازه ای کوچک، صدایی پرقدرت:
هدفون Beats by Dr. Dre, با عملکردی فوق العاده برای iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های موزیک پلیر و حتی موبایل ها می باشد. وقتی شما قدم به دنیای iBeats می گذارید، تنها یک هدفون خوش قیافه که برای دوام آوردن ساخته شده نمی گیرید؛ شما همچنین چیزی را می شنوید که مدت ها از دست داده بودید.
طراحی شده برای انتقال صدایی با کیفیت شگفت آور از iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های شما، شگفت انگیز است که چنین صدای قدرتمندی از مجموعه ای به این کوچکی بیرون می آید. اگر یک بار سمت Beats بروید، دیگر بر نمی گردید.





قیمت :
25000 تومان

در هدفون Beats دو پمپ باس شفاف تعبیه شده است

که مانع ورود سر و صدای اضافی از بیرون می شود


با انعطاف پذیری فوق العاده بالا (تا شو و قابل حمل)

یک برند معتبر و مشهور در بین طرفداران موسیقی


صدای شفاف و با کیفیت عالی ، دارای خروجی قدرتمند صدا

سازگاری بالا با تمامی فرمت های خروجی صدایی


بهترین کیفیت موجود در بازار با قیمت استثنایی








روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 25000 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

این عینک پرفروش ترین مدل به لحاظ فریم زییا می باشد. مدلی که به عنوان عینک شب نیز استفاده می شود با قابلیت تعویض شیشه های عینک به شیشه های طبی. برای اولین بار در ایران...


عینک ری بن ویفری با شیشه شفاف

جدیدترین و پرفروش ترین طرح کمپانی ری بن

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

تنها مدل برگزیده بازیگران هالیوود

مدلی که به عنوان عینک شب نیز استفاده می شود

هدیه ای به مشکل پسندان

این عینک با شماره سریال اصلی (حک شده روی عینک)

همراه باکیف و دستمال اورجینال عرضه میشود


قیمت : 19800 تومان



عینک ری بن ویفری با شیشه شفاف جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. این عینک فوق العاده شیک بوده و انتخاب اول هنرمندان هالیوود می باشد! از این عینک می توان در شب نیز استفاده کرد و همچنین شما می توانید شیشه های این عینک را با شیشه های طبی تعویض نمایید.


قیمت : 19800 تومان



انتخاب بهترین ستاره های سینما

طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد

حتما این عینک زیبا را امتحان کنید

بهترین هدیه به مشکل پسندان ...

با مد روز هماهنگ شوید!


قیمت : 19800 تومان



عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2012

جذابیت و زیبایی حق شماست

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست

در رنگهای متنوع و برای سلایق مختلف

ویژه خانم ها و آقایان شیک پوش و مشکل پسند

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست


قیمت : 19800 تومان



جذابیت خود را چند برابر کنید

قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی

مکمل زیبایی و جذابیت شما

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید



جدیدترین و پرفروش ترین طرح کمپانی ری بن

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

تنها مدل برگزیده بازیگران هالیوود

مدلی که به عنوان عینک شب نیز استفاده می شود

هدیه ای به مشکل پسندان

این عینک با شماره سریال اصلی (حک شده روی عینک)

همراه باکیف و دستمال اورجینال عرضه میشود



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 19800 تومان



  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

خرید پستی آموزش جامع و کاربردی Architecting Azure Solutions ,70-534,: Secure Resources


خرید پستی آموزش آسان مباحث پیچیده JavaScript


خرید پستی آموزش آسان PHP


خرید پستی پیاده سازی عملی الگوهای طراحی در جاوااسکریپت - Practical Design Patterns in JavaScript


خرید پستی آموزش آسان ساخت آموزشهای مالتی مدیا بوسیله Camtasia Studio 8


خرید پستی آموزش عکاسی از معماری شهرها - تدریس در عکاسی از معماری شیکاگو


خرید پستی آموزش طراحی Responsive تک صفحه ای بوسیله PostCSS


خرید پستی آموزش Debug amp; Troubleshoot خطاها در برنامه نویسی با Visual Studio 2015


خرید پستی آموزش مدیریت زمان در 6 گام بسیار آسان و سریع


خرید پستی آموزش ساخت آموزشهای مالتی مدیا - Screencast


خرید پستی آموزش کسب موفقیت های بزرگ در صنعت موسیقی


خرید پستی آموزش Beat سازی با سخت افزار-نرم افزار MASCHINE


خرید پستی آموزش نورپردازی حرفه ای سر صحنه فیلمبرداری


خرید پستی آموزش ساخت انیمیشن های سه بعدی بوسیله After Effects


خرید پستی آموزش Access VBA


خرید پستی آموزش جامع CCNP 2016 All-in-One Video Boot Camp


خرید پستی آموزش تکنیک های نوین Compsiting VSE در نرم افزار Blender


خرید پستی آموزش ساخت جداول برنامه ها و مسابقات ورزشی بوسیله Excel


خرید پستی آموزش پیشرفته مصور سازی داده ها بوسیله MATLAB


خرید پستی آموزش کدنویسی پردازشگرهای میکروکنترلرهای ARM Cortex M3 - M4


خرید پستی آموزش یادگیری سریع جاوااسکریپت


خرید پستی آموزش سریع اکسل 2016


خرید پستی آموزش ساخت یک بلاگ ساده بوسیله Django


خرید پستی آموزش ساخت بازیهای تک و دو نفره برای تلویزیون های هوشمند Apple - tvOS


خرید پستی آموزش جاوا برای مبتدیان


خرید پستی آموزش برنامه نویسی به زبان محبوب Java


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

خرید پستی آموزش حرفه ای ورکشاپ نقاشی با آبرنگ

خرید پستی آموزش سریع Swift ویژه برنامه نویسان پر مشغله

خرید پستی آموزش نور و سایه پردازی در نقاشی با آبرنگ

خرید پستی آموزش موزیک سازی رایانه ای بوسیله Synthesizer ها و Sampler ها

خرید پستی آموزش استراتژی های بازاریابی محصولات پوشیدنی تکنولوژیک

خرید پستی آموزش برنامه نویسی برای iOS 9 از طریق ساخت برنامه های کاربردی

خرید پستی آموزش امکانات جدید نرم افزارهای Adobe CC 2016 در زمینه ویدیو و انیمیشن

خرید پستی آموزش بهبود روابط دوستی و خانوادگی

خرید پستی آموزش ساخت گاه اینترنتی در وردپرس با WooCommerce

خرید پستی آموزش 38 ساعته نرم افزار QuickBooks

خرید پستی آموزش کامل Xamarin Forms 2

خرید پستی آموزش مدیریت زمان ، سامان دهی و انجام کارها

خرید پستی آموزش برنامه نویسی سایت های Responsive بوسیله Angular JS

خرید پستی آموزش برنامه نویسی حرفه ای AngularJS

خرید پستی آموزش صفر تا صد Cisco ACI

خرید پستی آموزش حرفه ای استفاده از LLDP در برنامه نویسی برای iOS

خرید پستی آموزش محلی و جهانی سازی برنامه های AngularJS

خرید پستی آموزش کامل کار با OpenGL و SDL در برنامه نویسی و بازی سازی با C++

خرید پستی آموزش آسان و حرفه ای Mac OS X Lion Server

خرید پستی آموزش حرفه ای ورکشاپ نقاشی با آبرنگ

خرید پستی آموزش نور و سایه پردازی در نقاشی با آبرنگ

خرید پستی آموزش استراتژی های بازاریابی محصولات پوشیدنی تکنولوژیک

خرید پستی آموزش امکانات جدید نرم افزارهای Adobe CC 2016 در زمینه ویدیو و انیمیشن

خرید پستی آموزش ساخت گاه اینترنتی در وردپرس با WooCommerce

خرید پستی آموزش کامل Xamarin Forms 2

خرید پستی آموزش برنامه نویسی سایت های Responsive بوسیله Angular JS

خرید پستی آموزش صفر تا صد Cisco ACI

خرید پستی آموزش محلی و جهانی سازی برنامه های AngularJS

خرید پستی آموزش آسان و حرفه ای Mac OS X Lion Server

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰
خرید پستی آموزش ساده ، سریع و عملی Dreamweaver CC
خرید پستی آموزش ساخت برنامه های Flex بوسیله Flash Builder 4
خرید پستی آموزش جامع رسم بوسیله ابزار Curvature در نرم افزار Illustrator CC
خرید پستی آموزش ساخت آسان نسخه موبایل سایت ها بوسیله Muse CC
خرید پستی آموزش آسان و عملی وردپرس 4
خرید پستی آموزش طراحی و برنامه نویسی تم های جدید برای WordPress
خرید پستی آموزش آسان و کاربردی کار با Smart Object ها در Photoshop CC
خرید پستی آموزش آسان و عملی Acrobat DC
خرید پستی آموزش آسان و عملی کامپوزیتینگ در After Effects CC
خرید پستی آموزش تایپوگرافی زیبا بوسیله استایل های گرافیکی Illustrator CC
خرید پستی آموزش طراحی ایبوک بوسیله نرم افزار Adobe Indesign CC
خرید پستی آموزش طراحی Ebook های محاوره ای در نرم افزار Adobe InDesign CC
خرید پستی آموزش استفاده ترکیبی از InDesign CC و InCopy CC
خرید پستی آموزش نکات و ترفندهای Premiere Pro CC
خرید پستی آموزش ساخت تم های Responsive برای وردپرس
خرید پستی آموزش تبدیل ویدیوها به انواع فرمت ها بوسیله Adobe Media Encoder
خرید پستی آموزش متحرک سازی شکل ها و Type ها در After Effects CC
خرید پستی آموزش کامل استفاده از Cinema 4D Lite در After Effects cc
خرید پستی آموزش استفاده از شبکه اجتماعی و سایت نمونه کار عکاسان Adobe Behance
خرید پستی آموزش کار با ادیتور متن و کد Brackets
خرید پستی آموزش آسان و عملی Captivate 8
خرید پستی آموزش برنامه نویسی جاوااسکریپت - JavaScript Fundamentals
خرید پستی آشنایی با سری برنامه های Adobe CC
خرید پستی آموزش رنگ آمیزی مجدد گرافیک ها و نقاشی ها در برنامه Adobe Illustrator CC
خرید پستی آموزش طراحی EPub بوسیله InDesign CC
خرید پستی آموزش استفاده از امکانات Premiere Pro در iPhone و iPad
خرید پستی آموزش کار با Adobe Brush CC و براش های هنری Illustrator CC
خرید پستی آموزش متحرک سازی کاراکترهای کارتونی در نرم افزار After Effects CC
خرید پستی آموزش حرفه ای Rotoscoping در After Effects CC
  • خرید پستی